שלום לכולם,
היום היתה לנו ישיבת צוות לפני חזרה לשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה.
לאחר שנת שבתון בה התנתקתי מבית הספר מאוד שמחתי לחזור ולהפגש עם הצוות שלי שהוא צוות יעיל וכריזמתי. לא אשקר לכם, הייתי גם מאוד סקרנית לבוא ולראות מה התחדש . אולי משהו בכיתות השתנה, אולי הכניסו מחשבים אולי תלו תמונות על הקירות החשופים או אולי שתלו עץ....
הגעתי בשמחה וממש חיפשתי "מה נשתנה" שכזה.
אני עוברת השנה שנה של חידושים וטלטלה עזה בתחום הידע הטכנולוגי והאפשרויות וחשבתי שגם לבית הספר משהו בוודאי הגיע. מדברים כל כך הרבה על מיומנויות המאה ה21- שמן הסתם הייתי בטוחה שגם לשם זה חילחל .
אך, כמו שאומרים "לא דובים ולא יער". הכל בדיוק אותו הדבר. !!!דווקא יש לי מספר רעיונות שהבטחתי לעצמי ליישם בשנה הבאה הקשורים בתקשוב ובגרירתו למערך השיעורים שלי , אך לצערי, לא אוכל עקב חוסר מחסור בתשתיות.
אבל...
החלטתי שאם אני לא יכולה להביא את הכיתה אל הטכנולוגיה, אני אשלח את הטכנולוגיה לכיתה.
מה אעשה?
החלטתי "להפיק " פרוייקט שבו החברה יצטרכו פעם בשבוע בזוגות לקרא משהו שעניין אותם ולבוא ולספר לכיתה עליו.
אתן להם שמות של אתרי עיתונים מקוונים בשפה האנגלית והם יכינו מין שיחה על הנושא שבחרו ויעניינו את הכיתה.
אפילו חשבתי אולי להתנסות עימם בכתיבת בלוג , אבל את זה אני בינתיים משאירה על "אש קטנה"
אין! משהו אני חייבת לנסות!. מה שנקרא "בקטנה". אני ממש רוצה להתנסות. פתאום נראה לי שאני חוזרת לימי הביניים וזה לא מוצא חן בעיני!!! אני יודעת שיש עוד דברים כייפיים ומעניינים שאני יכולה להכניס לשיעור. לא יכול להיות ששיעור יהיה סביב ספר ומחברת כל הזמן.אפשר וצריך ולגוון ולהכניס את אותו ערך מוסף.
לסיום צפו בסירטון משעשע על גוגל, כפי שהוא נתפס בעינהם של בלו וילד הגונגל
היום היתה לנו ישיבת צוות לפני חזרה לשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה.
לאחר שנת שבתון בה התנתקתי מבית הספר מאוד שמחתי לחזור ולהפגש עם הצוות שלי שהוא צוות יעיל וכריזמתי. לא אשקר לכם, הייתי גם מאוד סקרנית לבוא ולראות מה התחדש . אולי משהו בכיתות השתנה, אולי הכניסו מחשבים אולי תלו תמונות על הקירות החשופים או אולי שתלו עץ....
הגעתי בשמחה וממש חיפשתי "מה נשתנה" שכזה.
אני עוברת השנה שנה של חידושים וטלטלה עזה בתחום הידע הטכנולוגי והאפשרויות וחשבתי שגם לבית הספר משהו בוודאי הגיע. מדברים כל כך הרבה על מיומנויות המאה ה21- שמן הסתם הייתי בטוחה שגם לשם זה חילחל .
אך, כמו שאומרים "לא דובים ולא יער". הכל בדיוק אותו הדבר. !!!דווקא יש לי מספר רעיונות שהבטחתי לעצמי ליישם בשנה הבאה הקשורים בתקשוב ובגרירתו למערך השיעורים שלי , אך לצערי, לא אוכל עקב חוסר מחסור בתשתיות.
אבל...
החלטתי שאם אני לא יכולה להביא את הכיתה אל הטכנולוגיה, אני אשלח את הטכנולוגיה לכיתה.
מה אעשה?
החלטתי "להפיק " פרוייקט שבו החברה יצטרכו פעם בשבוע בזוגות לקרא משהו שעניין אותם ולבוא ולספר לכיתה עליו.
אתן להם שמות של אתרי עיתונים מקוונים בשפה האנגלית והם יכינו מין שיחה על הנושא שבחרו ויעניינו את הכיתה.
אפילו חשבתי אולי להתנסות עימם בכתיבת בלוג , אבל את זה אני בינתיים משאירה על "אש קטנה"
אין! משהו אני חייבת לנסות!. מה שנקרא "בקטנה". אני ממש רוצה להתנסות. פתאום נראה לי שאני חוזרת לימי הביניים וזה לא מוצא חן בעיני!!! אני יודעת שיש עוד דברים כייפיים ומעניינים שאני יכולה להכניס לשיעור. לא יכול להיות ששיעור יהיה סביב ספר ומחברת כל הזמן.אפשר וצריך ולגוון ולהכניס את אותו ערך מוסף.
לסיום צפו בסירטון משעשע על גוגל, כפי שהוא נתפס בעינהם של בלו וילד הגונגל
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה